čtvrtek 29. listopadu 2012

AVON

 

Avon Sérum na suché konečky vlasů Advance Techniques




Chtěla bych napsat recenzi na tento přípravek. Po době, kdy jsem měla vlasy melírované, nastal převrat a já se rozhodla vlasy znovu oživit, dát jim jinou barvu, ale také o ně začít více pečovat. Jelikož se u nás v rodině na kosmetiku velmi dbá, objednala jsem si z katalogu Avon sérum proti roztřepeným konečkům. Nevěřila jsem, že by něco takového mohlo fungovat, ale byla jsem mile překvapená! Textura tohoto přípravku je ojedinělá. Není až tak mastná, mě osobně připomíná  "sliz". Příjemně, dlouho voní a především se rychle vstřebává. Navíc, lahvička se vejde i do kabelky, jelikož má malou velikost a vy tak můžete mít "kůru" přímo u sebe a je-li třeba. Především teď v zimě, kdy vlasy trpí díky mrazu a dalším klimatickým změnám počasí.



Žádné komentáře:

Okomentovat